Friday, December 14, 2012

„Kłamstwo Bastylii” trzecie wydanie

W tych dniach w wydawnictwie Fronda ukazało się w miękkiej oprawie trzecie wydanie mojej książki „Kłamstwo Bastylii”. Od poprzedniego różni się nie tylko oprawą i niższą ceną. Ma uaktualnione przypisy, indeks i jest nieco inaczej zorganizowana.

Oczywiście nie omieszkałem jeszcze trochę nad nią popracować i już nareszcie jestem z niej w pełni zadowolony. Z pewnością mniej zadowoleni będą historycy, którzy na Rewolucji Francuskiej zrobili kariery naukowe powtarzając od dwustu lat te same kłamstwa. Książka powinna już w następnym tygodniu znaleźć się w księgarniach.

Dzisiaj można już ją zamówić w księgarni wysyłkowej Wydawnictwa Fronda

http://www.xlm.pl/klamstwo-bastylii/

w promocyjnej cenie 39.99 zł i zdąży jeszcze nadejść przed Bożym Narodzeniem. Recenzje i głosy niektórych czytelnikow znaleźć można pod tym samym linkiem.

Czwartego wydania nie będzie. Jestem już zmęczony tą rewolucją i z chęcią wrócę do innych tematów. Mam przygotowanych kilka rękopisów, ale nie będę się spieszył ani narzucał wydawcom. Niech sobie tam dojrzewają w szufladzie. Zostawię je do dyspozycji moim spadkobiercom, chociaż moi wnukowie nie mówią po polsku.

Kreślę się z poważaniem i łączę pozdrowienia

Andrzej Cisek

No comments:

Post a Comment